ailee fans

ailee fans
 
ailee forever

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1398برچسب:,, توسط nazanin

in weblog dige upload nemishe....

mamnoon az oonaii ke nazar dadan....

bye ta hi



نظرات شما عزیزان:

JINKI
ساعت0:09---7 خرداد 1392
سلام الین من جین کیم اگه یادت باشه الین من هنوز منتظرتم درسته بیوگرافیت از گروه برداشته شده و حتی بحات عضوم اوردم ولی تو باید برگردی نوشتی بای تا های امیدوارم اون های پایان امتحانای خرداد باشه تو خیلی بی خبر از دوستات رفتی تو حتی به ما چیزی نگفتی چون ما کیس می ایمو تو نیستی دلیلش اینه؟

ببین تا برگشتی برگرد به این وبwww.lipgirls.mihanblog.com

نازی این که به جات عضو اوردم دلیل نمیشه تو دیگه برنگردی من هنوز اهنگه سوییت گودبایزتو میبینم اون قشنگ ترین متن اهنگیه که تا حالا دیدم نازی تو عضوه لیپ گرلزی مثلا برگرد من تو داستان هاجو واج مونده بودم که کی با الای باشه ولی یه کاریش کردم میتونی برگردی من تو رو با کس دیگه مینویسم و تصمی دارم تورو کیس می کنم بر گرددددددددددددددددددددددددد
ki gofte kiss me nistam??????????????????????????????? ha??????????????????? age kiss.me naboodam ke hey mv az ukiss download nemikardam.... ok.miam.sorry ke bi khabar raftam jigar.


JINKI
ساعت0:07---7 خرداد 1392
سلام الین من جین کیم اگه یادت باشه الین من هنوز منتظرتم درسته بیوگرافیت از گروه برداشته شده و حتی بحات عضوم اوردم ولی تو باید برگردی نوشتی بای تا های امیدوارم اون های پایان امتحانای خرداد باشه تو خیلی بی خبر از دوستات رفتی تو حتی به ما چیزی نگفتی چون ما کیس می ایمو تو نیستی دلیلش اینه؟
ببین تا برگشتی برگرد به این وبwww.lipgirls.mihanblog.com


Lady cL
ساعت20:16---19 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم خوشحال میشم بیای وب من و عضو بشی[لبخند]

JINKI
ساعت22:12---4 ارديبهشت 1392
وااااای من بالاخره وبتو پیدا کردم من از وختی ویندوز عوض کردم تو دیگه نیافتم کجایییییییی کجا رفتیییییییی الین با توام گروهه ما هنوز هست ما به رپرمون احتیاج داریم گروهمون الانم فعاله الین اگه این نظرو خوندی بیا به این ادرس اون وبو رمزش عوض شده الین ما به تو نیاز داریم برگرد من هنوز قسمتای الایو ننوشتم الیییییییییین کجااااااااااااایی خواهش می کنم برگرد گروهه بدون رپر که گروه نیست برگرد جونه ای لی چرا یه دفه غیب شدی ؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


.: Weblog Themes By Pichak :.


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 73896
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • وی مارکت
  • تنگ نا